Strona główna Działy Zasady Aresztowanie, zamach i porwanie

Ten temat zawiera 9 odpowiedzi, i ostatnio został zaktualizowany przez  Lunatyk 1 month, 4 weeks temu.

Widoczne posty: 10. 1 - 10 (10 w sumie)
  • Autor
    Wpisy
  • #572 Odpowiedz

    Admin
    Keymaster
    #630 Odpowiedz

    Jakub

    Pytanie odnośnie George’a.
    Jedna z jego misji to „przeprowadz zamach na oficera niemieckiego” …… Czy chodzi konieczność przeprowadzenia zamachu ze skutkiem śmiertelnym …. Czy już sam fakt podjęcia próby zamachu nawet bez śmierci agenta niemieckiego jest wypełnieniem misji ?

    #633 Odpowiedz

    J23
    Keymaster

    Jeśli nie jest napisane „zlikwiduj” – wystarczy sam fakt przeprowadzenia zamachu.

    #678 Odpowiedz

    Zygmunt

    Pytanie odnośnie przesłuchań:
    Czy w sytuacji gdy na aresztowanego agenta ma się zgromadzone już 10 dowodów i w wyniku przesłuchania uzyskuje się kolejny dowód to czy powoduje to uzyskanie PZ przez gracza niemieckiego oraz wyzerowanie toru śledztwa a dalsze przesłuchanie trwa od początku przy zerowym modyfikatorze aż nie uzyska się sekretu?
    Czy zasady te dotyczą tylko rozmowy i wyniku przesłuchania nie otrzymuje się PZ i/lub nie zeruje się toru śledztwa?
    Z góry dziękuję.

    #680 Odpowiedz

    J23
    Keymaster

    Dobrze interpretujesz zasady. Pozyskujesz PZ i zerujesz poziom śledztwa.
    Jeśli powodzeniem zakończy się kampania na wspieram.to/j23 gdzie zbieramy środki na dodatek do gry, oprócz nowych elementów wprowadzi kilka zmian w zasadach d
    Jedna z nich dotyczy twojego pytania:
    – jeśli gracz osiągnie dowód/ody ponad limit 10 może zdecydować czy pozyskuje PZ (i zeruje poziom śledztwa) czy ignoruje efekt (przyjmuje się że osiągnął brak rezultatu).

    🙂

    #749 Odpowiedz

    Tobiasz

    Pytanie odnośnie akcji aresztowanie, zamachu i porwania:
    Czy te akcje można przeprowadzać lokacji i na ulicy, czy tylko na ulicy? Jak akcja aresztowania w lokacji nie powiedzie się to należy przesunąć figurkę polskiego gracza do najbliższej lokacji, czyli mam pozostawić figurkę polskiego gracza w tej samej lokacji co było przeprowadzona próba aresztowania czy przesunąć ją do innej lokacji znajdującej się najbliżej?

    #751 Odpowiedz

    J23
    Keymaster

    Czy te akcje można przeprowadzać lokacji i na ulicy, czy tylko na ulicy?
    – oczywiście że i na ulicy i w lokacji
    jak akcja aresztowania w lokacji nie powiedzie się to należy przesunąć figurkę polskiego gracza do najbliższej lokacji, czyli mam pozostawić figurkę polskiego gracza w tej samej lokacji co było przeprowadzona próba aresztowania czy przesunąć ją do innej lokacji znajdującej się najbliżej?
    – pozostaje w tej lokacji
    🙂

    #752 Odpowiedz

    Tobiasz

    Dziękuję za szybko odpowiedź 🙂

    #753 Odpowiedz

    Lunatyk

    Witam,
    czy dekonspiracja klossa badz skompromitowanie szefa siatki niemieckiej zawsze konczy sie natychmiastowa przegrana niezaleznie od granego scenariusza? dziekuje z gory

    #755 Odpowiedz

    Lunatyk

    heh i jeszcze jedno pytanko, przepraszam za kolejny post ale zapomnialo mi sie w powyzszym a nie ma edita. Czy zabicie Klossa lub dowodcy siatki niemieckiej rowniez zawsze skutkuje natychmiastowa przegrana?

Widoczne posty: 10. 1 - 10 (10 w sumie)
Odpowiedz na: Aresztowanie, zamach i porwanie
Twoje informacje: