Elementy gry – karty

Do dyspozycji Graczy oddajemy blisko 200 kart. Z ich pomocą rozgrywki powinna cechować duża zmienność i… co dla nas było najważniejsze KLIMAT filmowy. Dynamika gry zwroty akcji, podstępy, pułapki, tajne misje – o to co na Was czeka.

karty_aktywacji

Karty aktywacji

Podstawowe narzędzie gry. Na początku każdego Etapu obaj gracze w tajemnicy wybierają spośród swoich kart jedną kartę Aktywacji i równocześnie odsłaniają. Ich wybór zdecyduje, który z graczy pierwszy aktywuje swojego agenta, ile dobierze się kart Reakacji i jaką pulą Punktów Akcji będą gracze dysponować na całą swoją siatkę podczas najbliższego Etapu. Jest po co kombinować – czasem kluczowe jest aby ruszyć się pierwszym, czasem przeciwnie…

Karty lokacji

30 filmowych miejsc znalazło swoje miejsce na sektorach gry. Do każdego miejsca przypisane są dwie karty – jedna dla polskiej, druga dla niemieckiej siatki. Dzięki współpracy z TVP zamieściliśmy na nich filmowe fotosy. Ale znaczenie tych kart, to przede wszystkim działania specjalne, które gracze mogą zastosować podczas rozgrywki. Nic tak nie zaboli Klossa, jak w kluczowym momencie zaproszenie od Brunnera na lampkę koniaku na posterunku Gestapo.

karty_lokacji
karty_misji

Karty misji

Każdy z agentów (z wyjątkiem Klossa i oficerów SS) w trakcie gry może pozyskać te karty. Zawarte na nich misje mogą znacząco przybliżyć gracza do zwycięstwa w danym scenariuszu. Jak je zdobyć? Wydaje się to proste: albo członkom siatki przekaże je Kloss lub oficer SS, albo można odnaleźć je w skrytce (odrzucając wskazaną kartę Lokacji) – a jak będzie w Waszej grze?

Karty postaci

25 kart dla 23 postaci – tak jest – bowiem Hans Kloss, jako superagent może posługiwać się jedną z trzech kart – każda o innej, unikalnej specjalności. Każdą postać genialnie zilustrował Marek Szyszko starając się oddać klimat serialu. Na kartach postaci zawarte są ważne dla gry informacje oraz unikalne cechy. Jest z czego wybierać. Wszak w pełnej wersji gry można będzie tworzyć własną siatkę agentów!!!

karty_postacji
karty_reakcji

Karty reakcji

Grupa 31 kart, która najczęściej będzie używana podczas rozgrywki. To reakcje na działania przeciwnika, umożliwiające czasem wybrnięcie z trudnej sytuacji, powstrzymujące, dające czas na oderwanie się od zbliżającego się wrogiego agenta. Ich przemyślane użycie może pokrzyżować plany przeciwnika, a nam, niespodziewanie, dać czas na wykonanie np. tajnej misji.

Karty tajne

Na siedmiu kartach zawarto szkic rakiety V2. Te karty można pozyskać jedynie przeszukując kasetki, a jest się o co starać. Często ich zdobycie stanowi cel scenariuszy, ale też pozyskane z ich pomocą dowody obciążają szczególnie dotkliwie.

karty_tajne