Strona/Blog w całości ma charakter reklamowy, a zamieszczone na niej artykuły mają na celu pozycjonowanie stron www. Żaden z wpisów nie pochodzi od użytkowników, a wszystkie zostały opłacone.

Jak można szybko zrobić świadectwo energetyczne dla domu

Jedną z wielu rzeczy, jakie trzeba załatwić przy sprzedawaniu domu lub mieszkania, jest świadectwo energetyczne. Dokument ten wymagany jest przy tego typu transakcjach, podobnie zresztą jak w przypadku wynajmu. Nowo budowane obiekty świadectwem powinny już dysponować, natomiast posiadacze starszych muszą się o niego postarać. Na szczęście nie ma żadnego problemu, aby to załatwić, ponieważ na naszym rynku działa dużo firm oferujących takie właśnie usługi. Podczas wyboru firmy należy jednak na kilka ważnych kwestii zwrócić swoją uwagę. W pierwszej kolejności osoba wykonująca takie zlecenie posiadać musi do tego stosowne uprawnienia, w przeciwnym wypadku zrobiony dokument nie będzie miał ważności.

Dla wielu osób duże znaczenie mieć też będzie cena, lecz akurat tutaj jest naprawdę dobrze. Ze względu na dużo konkurencji ceny wykonania certyfikatów zmniejszają się cały czas. Aktualnie taki dokument można wykonać już za kwotę poniżej dwustu złotych, jeżeli będzie on dotyczył niedużego domu czy mieszkania. W przypadku większych obiektów kwota trochę wzrośnie, ale z reguły nie przekroczy tysiąca złotych. To w dużym stopniu jest efektem tego, że wszystko można załatwić zdalnie. Aby przygotować Świadectwo energetyczne domu nie będzie trzeba przyjeżdżać na miejsce i oglądać danego obiektu.

Wystarczy jeśli właściciel prześle wszystkie niezbędne dokumenty, oraz parę zrobionych w odpowiedni sposób zdjęć. To pozwoli na policzenie wszystkiego co potrzeba, i przesłanie certyfikatu klientowi. Ważne przy tym jest to, aby podawane dane były zgodne ze stanem faktycznym. Jeżeli będzie inaczej i ktoś to wykryje, to liczyć się trzeba z różnymi karami. Zależnie od oczekiwań zrobiony dokument można otrzymać w formie papierowej albo elektronicznej. W obu tych przypadkach powinien on zawierać wszystkie niezbędne informacje, w tym nadany w centralnym rejestrze numer. Ważność świadectwa wynosi dziesięć lat i po upływie tego czasu trzeba go zrobić ponownie, chyba że w przeprowadzone zostaną w międzyczasie jakieś większe prace remontowe.

+Tekst Sponsorowany+

ℹ️ ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Dodaj komentarz